- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Liceum Humanistyczne
- Odsłony: 6436
REGULAMIN INTERNATU DIECEZJALNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ I DIECEZJALNEGO LICEUM HUMANISTYCZNEGO
W NYSIE
(modyfikacja sierpień 2019 )
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60, 949, 2203, 2245 oraz z 2019 r. poz. 1287);
- Ustawa z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967, 2245
oraz z 2019 r. poz. 730 i 1287);
- Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U.
z 2003r. Nr 6 poz. 69 z późn. zm.)
- Statut Szkoły
I Postanowienia ogólne
Internat zastępuje wychowankowi dom rodzinny i stwarza warunki do rozwijania własnych zainteresowań, uzdolnień i dyspozycji. Przygotowuje wychowanka do samodzielnego uczestniczenia w życiu społecznym oraz uczy umiejętnego organizowania własnego życia zgodnie z indywidualnymi potrzebami i możliwościami. Stara się wychowywać ludzi odpowiedzialnych, uczciwych, kulturalnych, zdyscyplinowanych i obowiązkowych.
II Organizacja
1) Otwarcie lub likwidacja internatu następuje decyzją Organu Prowadzącego.
2) Kierownikiem internatu jest dyrektor szkoły.
3) Wychowawcy internatu, którzy są członkami Rady Pedagogicznej sprawują opiekę nad wychowankami:
- służą wychowankom pomocą i opieką;
- stwarzają wychowankom warunki do nauki i wypoczynku;
- wychowawcy planują, realizują i oceniają działalność wychowanków;
- wyrabiają u wychowanków samodzielność;
- podnoszą i kształtują odpowiedzialność za stan powierzonego lub użytkowanego wychowankom mienia, przestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa; wyrabiają u wychowanków właściwe nawyki w tym zakresie;
- współpracują z rodzicami i nauczycielami;
- wychowawcy są rzecznikami spraw wychowanków wobec rady Pedagogicznej;
4) Zajęcia w internacie rozpoczynają się o godz. 20.00 w dniu wolnym poprzedzającym dzień zajęć szkolnych, kończą się o godz. 18.00 w dniu zakończenia zajęć w szkole.
5) Wychowankowie internatu nie mogą przyjmować gości na terenie internatu – wyjątkiem są odwiedziny rodziców.
6) W czasie wolnym wychowankowie mogą wychodzić poza obręb internatu po uprzednim poinformowaniu wychowawcy.
7) Wyjście w każdym innym czasie możliwe jest po uprzednim uzyskaniu zgody wychowawcy, poprzedzonej informacją od rodziców lub opiekunów.
8) O nieobecności wychowanka w internacie w dniach nauki szkolnej rodzice lub opiekunowie wychowanka zobowiązani są powiadomić wychowawcę o okresie i przyczynie absencji.
9) Pozostanie w internacie w godzinach nauki szkolnej lub w dniach wolnych wymaga zgody kierownika internatu.
10) Ze względów bezpieczeństwa drzwi do pokojów wychowanków mogą być zamykane na klucz tylko w czasie ich nieobecności.
11) Wszelkie informacje związane z opuszczeniem internatu będą zapisywane w dzienniku internatu.
III Rozkład dnia w internacie
8.00 – 15.15 – zajęcia lekcyjne
15.20 – 16.30 – czas wolny
16.30 – 18.00 – nauka własna
18.00 - kolacja
18.30 – 21.30 – nauka własna
21.30 – sprzątanie i wietrzenie sal, toaleta wieczorna
22.00 - cisza nocna
22.30 – zupełne wygaszenie świateł; możliwość palenia świateł w salach do godziny 23.00 po wcześniejszym uzyskaniu zgody wychowawcy;
IV Wychowankowie internatu
1) O przyjęciu do internatu może ubiegać się uczeń:
- mieszkający w miejscowości, z której codzienny dojazd jest niemożliwy lub utrudniony;
- w przypadku szczególnych, uzasadnionych warunkami materialnymi, zdrowotnymi bądź wychowawczymi, do internatu może być przyjęty uczeń z miejscowości będącej siedzibą szkoły – w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły.
2) Prawa wychowanka przebywającego w internacie określa Statut Szkoły, a ponadto wychowanek ma prawo do:
- zakwaterowania i całodziennego, odpłatnego wyżywienia;
- korzystania z urządzeń i pomocy dydaktycznych internatu, służących do nauki własnej, pogłębianiu zainteresowań i uzdolnień;
- wypoczynku i uczestnictwa we wszystkich zajęciach organizowanych w internacie i szkole oraz w porozumieniu z wychowawcą w innych zajęciach sportowych, technicznych, artystycznych prowadzonych przez placówki działające w środowisku;
- korzystanie z pomocy wychowawców w rozwiązywaniu problemów osobistych oraz we wszystkich sprawach dotyczących nauki i zamieszkania w internacie;
- przyjmowania w odwiedziny rodziców;
- współudziału w decydowaniu o sprawach wychowawczych i organizacyjnych internatu;
3) Obowiązki wychowanka przebywającego w internacie określa Statut Szkoły, a ponadto wychowanek ma obowiązek:
- systematycznie uczyć się, wykorzystując jak najlepiej czas i warunki do nauki;
- współudziału w organizacji pracy i wypoczynku;
- udzielania współmieszkańcom pomocy koleżeńskiej w nauce;
- utrzymania czystości i estetyki pomieszczeń mieszkalnych, ogólnodostępnych i otoczenia internatu;
- regularnego uiszczania opłat za wyżywienie i zakwaterowanie;
- poszanowanie sprzętu znajdującego się w internacie i dokonywanie na własny koszt napraw uszkodzeń zaistniałych na skutek zamierzonego działania;
- przestrzeganie rozkładu dnia;
4) Za szczególnie rażące naruszenie zasad współżycia społecznego, szkodliwy wpływ na społeczność uczniowską oraz w przypadku niewywiązywania się z obowiązków, wychowanek może utracić prawo do zamieszkania w internacie.
5) Decyzję o usunięciu wychowanka z internatu podejmuje Dyrektor Szkoły.
6) Wychowanek usunięty ze szkoły traci prawo zamieszkania w internacie.
7) W internacie zabronione jest:
- picie alkoholu, palenie papierosów, posiadanie i stosowanie jakichkolwiek środków odurzających w internacie i poza nim;
- używanie w pokojach czajników elektrycznych, grzejników, żelazek, itp.;
- używanie w pokojach otwartego ognia (np. zapalniczek, świeczek);
- manipulowanie przy urządzeniach elektrycznych;
- wprowadzanie osób obcych (z wyjątkiem rodziców);
V Nagrody i wyróżnienia
- Wyróżnienie słowne wobec grupy;
- Adnotacja w dzienniku internatu;
- Pochwała kierownika internatu;
- Nagroda rzeczowa;
- List pochwalny wysłany do rodziców;
- Wniosek o podwyższenie oceny zachowania;
VI Kary – za naruszenie regulaminu internatu
- Upomnienie ustne;
- Adnotacja w dzienniku internatu;
- Ograniczenie wyjść z internatu;
- Nagana kierownika internatu;
- Nagana z ostrzeżeniem wydalenia z internatu;
- Warunkowe pozostawienie w internacie;
- Wydalenie z internatu:
- wniosek wychowawcy o wydalenie wychowanka z internatu wymaga większości bezwzględnej Rady pedagogicznej Szkoły;
- odwołania od decyzji wychowawcy rozpatruje kierownik internatu i Rada Pedagogiczna Szkoły;
- Szczegóły
- Mirek
- Kategoria: Liceum Humanistyczne
- Odsłony: 5996
Dane ogólne szkoły
Diecezjalne Liceum Humanistyczne w Nysie jest katolicką szkołą ogólnokształcącą o uprawnieniach szkoły publicznej mieszczącą się w Nysie na ulicy św. Piotra 1A. Dyrektorem szkoły jest ks. Henryk Wolff, organem prowadzącym jest Diecezja Opolska. Szkoła została założona w 1999 roku przez Ordynariusza Diecezji Opolskiej księdza arcybiskupa Alfonsa Nossola. Szkoła stwarza warunki wszechstronnego rozwoju młodzieży w oparciu o chrześcijański system wartości. Szkoła jest otwarta dla wszystkich uczniów, którzy akceptują jej program.
Na podstawie osiąganych efektów na egzaminach zewnętrznych i olimpiadach przedmiotowych szkoła plasuje się w czołówce najlepszych liceów w kraju i województwie.
Uczniowie
W roku szkolnym 2019/ 2020 szkoła liczy 6 oddziałów liceum po gimnazjum oraz 3 oddziały klas I liceum po szkole podstawowej, do których uczęszcza łącznie 165 uczniów.
Kadra Szkoły
W Diecezjalnym Liceum Humanistycznym w Nysie pracuje 34 nauczycieli, w zdecydowanej większości są to nauczyciele dyplomowani. Kadra pedagogiczna o wysokich kompetencjach dba o wysoki poziom kształcenia i wychowania, kładąc duży nacisk na indywidualizację kształcenia.
MISJA SZKOŁY
Jesteśmy wspólnotą uczniów, nauczycieli, pracowników niepedagogicznych i rodziców opartą na poszanowaniu godności człowieka. Naszym celem jest wspomaganie wszechstronnego rozwoju osobowości ucznia z uwzględnieniem jego indywidualności, w oparciu o podstawowe wartości chrześcijańskie.
WIZJA SZKOŁY
Jesteśmy szkołą stwarzającą uczniom warunki do pełnego rozwoju i przygotowującą ich do dorosłego życia.
- Szkoła osiąga wysoką jakość kształcenia w oparciu o nowoczesną bazę dydaktyczną i efektywne metody nauczania.
- W szkole prowadzone są innowacje pedagogiczne.
- Szkoła stwarza warunki indywidualnego toku kształcenia dla wybitnie uzdolnionych uczniów.
- Szkoła stwarza warunki indywidualnego kształcenia poprzez szeroką ofertę zajęć pozalekcyjnych i fakultatywnych.
- Szkoła zapewnia indywidualną pomoc psychologiczno- pedagogiczną uczniom i ich rodzicom, szczególnie w wyborze dalszego kierunku kształcenia.
- Szkoła stwarza możliwości rozwijania kompetencji międzykulturowych oraz przygotowuje ucznia do życia w świecie globalnym.
- Szkoła jest organizatorem i aktywnym uczestnikiem życia kulturalnego środowiska.
- Kadrę szkoły stanowią nauczyciele i pracownicy niepedagogiczni o wysokich kwalifikacjach, ustawicznie doskonalący się, którzy są wzorem osobowym i autorytetem dla uczniów.
- Rodzice uczniów pełnią rolę wiodącą w procesie wychowania, szkoła spełnia funkcję pomocniczą. Oddziaływania wychowawcze szkoły i domu rodzinnego są spójne i zgodne z przyjętym systemem wartości.
- Specyfikę szkoły stanowi stosowanie systemu wychowawczego opartego na pełnym i wzajemnym zaufaniu w relacjach między wychowawcą a wychowankiem oraz na stałej gotowości i służenia młodemu człowiekowi życzliwą rada i pomocą, która stwarza między nimi szczególną więź, na wzór więzi rodzinnej.
WIZJA ABSOLWENTA
Nasz absolwent:
- kieruje się w swoim życiu wartościami chrześcijańskimi,
- jest odpowiedzialnym obywatelem swojej ojczyzny,
- jest przygotowany do życia w świecie globalnym, z mnogością kultur, religii i ideologii,
- jest samokrytyczny, odpowiedzialny za swoje życie i rozwój, ukierunkowany na samodoskonalenie się,
- jest otwarty, szanuje drugiego człowieka, jest wrażliwy na potrzeby innych i gotowy do bezinteresownej pomocy,
- reprezentuje wysoki poziom kultury osobistej,
- podejmuje dalsze kształcenie zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i możliwościami,
- dba o kulturę języka ojczystego,
- swobodnie posługuje się dwoma językami obcymi,
- korzysta umiejętnie z różnych źródeł wiedzy w sposób celowy,
- posiada kompetencje naukowo-techniczne,
- rozumie mechanizmy życia politycznego i gospodarczego,
- jest przygotowany do odbioru różnych form kultury,
- jest kreatywny i przedsiębiorczy,
- dba o swoje zdrowie i rozwój fizyczny.
- Szczegóły
- Piotr
- Kategoria: Liceum Humanistyczne
- Odsłony: 7761
Regulamin uczniowski Diecezjalnego Liceum Humanistycznego w Nysie (wyciąg ze statutu szkoły). Zaopiniowano pozytywnie na posiedzeniu
Rady Pedagogicznej 28 sierpnia 2019 r.
Uszczegółowienia dotyczą stroju szkolnego i korzystania z telefonów komórkowych.
Prawa i obowiązki uczniów
§ 47
Uczniowie mają prawo do:
- dobrze zorganizowanego procesu nauczania, wychowania i opieki,
- życzliwego i podmiotowego ich traktowania,
- znajomości programu edukacyjnego, wychowawczo-profilaktycznego szkoły,
- sprawiedliwej i jawnej oceny ich pracy, osiągnięć edukacyjnych i zachowania,
- zrzeszania się w organizacjach działających w szkole,
- rozwijania zainteresowań, zdolności i talentów,
- otrzymania pomocy w przypadku trudności,
- wpływania na życie szkoły przez działalność w samorządzie uczniowskim,
- wyrażania swoich myśli i poglądów w sposób kulturalny i z szacunkiem wobec innych,
- korzystania z innych praw, w szczególności zapisanych w Konstytucji Rzeczypospolitej polskiej, Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka, Konwencji Praw Dziecka, z względnieniem przepisów prawa polskiego.
§ 48
Uczniowie mają obowiązek:
- przestrzegania statutu szkoły;
- włączania się w życie szkoły, w tym w jej życie religijne;
- właściwego zachowania podczas zajęć edukacyjnych, systematycznego i aktywnego udziału w procesie edukacyjnym, uczestniczenia w lekcjach i innych zajęciach szkolnych;
- kulturalnie i z szacunkiem zachowywać się wobec nauczycieli i innych pracowników szkoły;
- godnego reprezentowania szkoły;
- dbałości o wspólne dobro, ład i porządek w szkole;
- noszenia na terenie szkoły stroju określonego przez szkołę;
- mają obowiązek usprawiedliwienia w terminie do 7 dni nieobecności na zajęciach edukacyjnych;
- usprawiedliwiania nieobecności w szkole zgodnie z następującymi zasadami:
- usprawiedliwianie nieobecności ucznia niepełnoletniego jest obowiązkiem jego rodziców, który winni wypełnić w ciągu 7 dni po ostatnim dniu nieobecności w szkole w formie uzgodnionej z wychowawcą klasy; termin ten ulega skróceniu w okresach poprzedzających zakończenie semestru lub roku szkolnego; nieobecności muszą być usprawiedliwione najpóźniej na dzień przed konferencją klasyfikacyjną;
- wychowawca nie ma obowiązku usprawiedliwiania nieobecności - zwłaszcza na pojedynczych godzinach;
- uczniowie pełnoletni mogą usprawiedliwiać się sami, podając przyczynę nieobecności, lecz w przypadku usprawiedliwień budzących wątpliwości wychowawca ma prawo porozumieć się z rodzicami ucznia;
- w przypadku przewidywanej dłuższej nieobecności ucznia w szkole rodzice powinni poinformować o tym wychowawcę klasy;
- nieusprawiedliwione nieobecności mają wpływ na obniżenie oceny z zachowania.
§ 49
Ustalony w szkole strój, ma wymiar wychowawczy. W szczególności:
- pomaga w zachowaniu dyscypliny, porządku i skromności;
- jednoczy wspólnotę uczniów;
- uczy solidarności, niezależnie od warunków materialnych;
- strój galowy pomaga w okazywaniu szacunku i kultury wobec osób, wspólnot, tradycji.
Pamiętając, że szkoła jest miejscem pracy i skupiając się na tym, co w szkole najważniejsze, czyli na nauce ustala się następujące zasady dotyczące ubioru i wyglądu ucznia:
Ucznia obowiązuje czysty, estetyczny ubiór na co dzień, odświętny strój w czasie wyjść organizowanych przez szkołę oraz galowy w czasie uroczystości.
Strój galowy:
dla dziewcząt – biała klasyczna bluzka z długim lub krótkim rękawem, granatowa lub czarna spódnica (długość co najmniej do połowy uda) lub eleganckie spodnie w tych samych kolorach oraz klasyczne eleganckie buty w tej kolorystyce;
dla chłopców - biała klasyczna koszula z długim lub krótkim rękawem, granatowe lub czarne spodnie (ewentualnie garnitur) oraz klasyczne eleganckie buty w ciemnych kolorach.
Strój odświętny:
elegancki, w stonowanych kolorach, nie zawierający elementów stroju sportowego, stosowny do różnego rodzaju wyjść poza szkołę np. do teatru lub muzeum
Strój codzienny:
1) czysty, estetyczny wg osobistych upodobań co do stylu klasyczny lub sportowy;
dla dziewcząt – spódnica (długość co najmniej do połowy uda) lub spodnie (długie lub do kolan),
dla chłopców – długie spodnie o klasycznym kroju; w okresie letnim mogą być krótsze (do kolan);
2) Okrycia zakładane bezpośrednio na ciało nie mogą być przeźroczyste , mieć dużych dekoltów, powinny mieć długość zasłaniającą brzuch i ramiona.
3) Podczas pobytu w szkole nie nosi się nakryć głowy (czapki, kaptury).
4) Noszone ubrania, torby, plecaki nie mogą zawierać nadruków (także w języku obcym) ani emblematów o charakterze wulgarnym, obraźliwym, prowokacyjnym lub wywołującym agresji.
§ 50
1) Ucznia obowiązuje absolutny zakaz:
- picia alkoholu, palenia papierosów i zażywania środków odurzających w szkole i poza nią,
- używania wulgaryzmów oraz określeń obrażających godność osobistą osób drugich,
- przynoszenia do szkoły przedmiotów, materiałów i substancji, które nie są związane z procesem nauczania i wychowania, i które mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia, życia lub obyczajności,
- noszenia symboli i głoszenia haseł, przynależności lub identyfikowania się z grupami, których ideologia jest sprzeczna z nauką Kościoła katolickiego,
- stosowania jakiejkolwiek formy przemocy,
- korzystania z telefonu komórkowego i innego urządzenia elektronicznego podczas zajęć edukacyjnych, zajęć pozaszkolnych organizowanych przez szkołę,
- nagrywania głosu i obrazu osób trzecich,
- samowolnego opuszczania zajęć.
2) Uczeń zobowiązany jest przed wejściem do sali, w której odbywają się zajęcia, biblioteki lub sekretariatu, do wyłączenia telefonu i schowania go do plecaka.
3) Uczeń może skorzystać z telefonu komórkowego w trakcie zajęć jedynie za zgodą i w obecności nauczyciela prowadzącego zajęcia. Poza zajęciami edukacyjnymi telefon i inne urządzenie elektroniczne ma być używane w trybie „cichym”.
§ 52
1) System nagród i kar stosowanych w szkole zawsze ma znaczenie wychowawcze i wspierające rozwój osoby; także ma wymiar wspierający innych uczniów.
2) Uczeń może być nagrodzony za:
- wybitne osiągnięcia w nauce lub sporcie;
- wyróżniającą postawę moralną i społeczną będącymi wzorem dla innych;
- rzetelną naukę i pracę społeczną;
- dzielność i odwagę;
- 100% frekwencję.
3) Rodzaje nagród:
- pochwała wychowawcy wobec klasy;
- pochwała dyrektora wobec szkoły;
- list pochwalny dyrektora szkoły do rodziców;
- nagrody książkowe z okazji zakończenia pracy w samorządzie uczniowskim i zakończenia roku szkolnego;
- nagrody rzeczowe.
4) Nagrodę, o której mowa w ust.3 pkt. 1 przyznaje wychowawca klasowy; w przypadku pozostałych – dyrektor w porozumieniu z radą pedagogiczną.
5) Szczególnie wyróżniający się uczniowie mogą otrzymać nagrody dyrektora szkoły za osiągnięcia w nauce mające charakter samodzielnej pracy wykraczającej poza obowiązujący program nauczania.
6) Karze podlega naganne postępowanie ucznia w szkole oraz poza nią w przypadku, gdy szkoła została poinformowana o niewłaściwym zachowaniu ucznia.
7) Kary uczniowie otrzymują za:
- naruszanie dobra wspólnego i godności ludzkiej;
- notoryczne, systematyczne zaniedbywanie się w nauce;
- naruszanie nietykalności cielesnej;
- brutalność, wulgarność, chuligaństwo w stosunku do nauczycieli, kolegów, innych pracowników oraz osób poza szkołą;
- rozpowszechnianie patologii społecznej (papierosy, alkohol, narkotyki, pornografia, wagary);
- udowodnioną kradzież.
8) Wymierzenie kary winno być poprzedzone wyjaśnieniem powstałej sytuacji, ustaleniem winnych i poszkodowanych oraz każdorazowo przeprowadzeniem rozmowy pouczająco-dyscyplinującej.
9)Nie mogą być stosowane kary naruszające nietykalność i godność osobistą uczniów.
10) System kar obejmuje:
- upomnienie wychowawcy lub nauczyciela;
- upomnienie dyrektora szkoły w obecności rodziców;
- obniżenie oceny z zachowania;
- nagana dyrektora;
- skreślenie ucznia z listy uczniów w drodze decyzji administracyjnej – w szczególnych przypadkach, jeśli wszystkie podjęte wcześniej środki wychowawcze nie odnosiły pozytywnych rezultatów.
11) O wszystkich rodzajach wymierzonych kar wymierzający je zobowiązany jest poinformować rodziców ucznia w formie pisemnej.
12) Rodzice ucznia lub pełnoletni uczeń mają prawo odwołać się od kary w ciągu 7 dni do dyrektora, który po zbadaniu zasadności odwołania, w porozumieniu z radą pedagogiczną, może uchylić wymierzoną karę.
13) Rodzice ucznia lub pełnoletni uczeń mają prawo do wniesienia odwołania od kary wymierzonej przez dyrektora do Kuratora Oświaty w terminie 7 dni od wymierzenia kary.
14) Wykonanie kary, za wyjątkiem kary wymienionej w ust. 9 pkt 4, może być zawieszone na okres jednego miesiąca, jeżeli uczeń uzyska poręczenie co najmniej jednego z niżej wymienionych organów szkoły:
- wychowawcy oddziału;
- pedagoga;
- samorządu uczniowskiego.
15) Uczniowie szkoły są zobowiązani do poszanowania majątku szkolnego oraz majątku osobistego innych uczniów i pracowników szkoły. Za szkody celowe lub wynikające z nieprzestrzegania prawa szkolnego odpowiedzialność finansową ponoszą rodzice uczniów.
- Szczegóły
- Piotr
- Kategoria: Liceum Humanistyczne
- Odsłony: 11921
- Dyrektor - ks. Wolff Henryk
- Zastępca dyrektora - Małgorzata Salachna
- Religia - ks.Wolff Henryk, ks. Artur Juzwa prefekt szkoły
- Język polski - Sylwia Pieczarka, Lidia Rogowska
- Język angielski - Kamila Drabarek, Magdalena Gromuł, Katarzyna Ignaczuk, Magdalena Stachów, Beata Zubek
- Język niemiecki - Dariusz Pięch, Anna Wraga, Tomasz Zuwała
- Język hiszpański - Juan Francisco Alvarez Fajardo
- Muzyka - Agnieszka Dutka
- Historia - Mirosław Majchrzak
- Historia i teraźniejszość - Mirosław Majchrzak
- Podstawy przedsiębiorczości - Elżbieta Gabis
- Geografia - Małgorzata Salachna
- Biologia - Małgorzata Ostrowska, Dorota Oślizło
- Chemia - Elżbieta Mamala
- Fizyka - Joanna Orzechowska
- Matematyka - Elżbieta Kamińska, Mariola Szewczyk
- Informatyka - Leszek Herman, Beata Krzan
- Wychowanie fizyczne - Adam Wrona, Agata Wrona
- Edukacja dla bezpieczeństwa - Jerzy Kiełb
- Wychowanie do życia w rodzinie - Agnieszka Dutka
- Doradztwo zawodowe - Joanna Taramina
- Pedagog - Barbara Luchowska
- Pedagog specjalny - Anna Włoszczyńska, Maria Serafin
- Logopeda - Ewa Biernat
- Nauczyciel biblotekarz - Zdziaława Mnich
- Wychowawca internatu - Magdalena Teper, ks. Artur Juzwa
Podkategorie
Podręczniki - Liceum Humanistyczne
Szkolny zestaw podręczników w kl. I liceum 4-letniego
rok szkolny 2020/2021